naglowek_ssn2019.png

 

 

ZGŁASZANIE UDZIAŁU W KONFERENCJI

 

REJESTRACJA ON-LINE

Konferencja przeznaczona jest dla osób upoważnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi. Podczas rejestracji prosimy o podanie numeru prawa wykonywania zawodu lekarza (PWZ) lub uzasadnienie uprawnienia.

 

OPŁATY REJESTRACYJNE

Uczestnik do 15 czerwca 2019 - opłata promocyjna: 400 zł brutto

Uczestnik od 16 czerwca 2018 - opłata standardowa: 450 zł brutto
 

Opłata rejestracyjna uczestnika obejmuje:

  • udział w sesjach naukowych oraz wstęp na teren wystawy firm
  • program konferencji, identyfikator i torbę konferencyjną
  • wyżywienie w czasie obrad (dwie kolacje, dwa obiady, kawa i herbata)

Uczestnicy konferencji otrzymają punkty edukacyjne za udział w programie naukowym.

 

Program fakultatywny

W dniu 6 września 2019 r., po kolacji w restauracji hotelu Uroczysko, uczestnicy mają możliwość wykupienia wstępu na dyskotekę o godz. 21.00 w sali bankietowej hotelu Uroczysko w cenie 10 zł/os.

Powyższy, dodatkowo płatny, program fakultatywny ma miejsce poza godzinami obrad. Wydarzenie niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE. Wydarzenie finansowane jest z opłat indywidualnych i wpłat od sponsorów niefarmaceutycznych.

 

Warunkiem potwierdzenia rejestracji oraz zamówienia noclegu jest dokonanie pełnej wpłaty należności w terminie 7 dni od dokonania rejestracji. Opłaty za uczestnictwo prosimy wpłacać na konto:

właściciel konta:       PAIZ Konsulting Sp. z o.o.
nazwa banku:           Santander Bank Polska S.A.
numer konta:           
32 1910 1048 2305 0063 2357 0008

Skolamed_adres_2017.jpg